lørdag 16. februar 2013

lørdagslykke

* Sove til jeg våkner av meg selv
* Komme til ferdig dekket lørdagsfrokostbord
* Hakkebakkeskogen på lydbok i bilen
* Solskinn
* Fjelluft
* Snowboardkjøring (første gang for lillehjertet)
* Pølsegrilling
* Smilende øyne, latter og røde kinn
* Lørdagsgodteri i en egen skål - til og med et eget kinderegg til meg 
(fint å være hjemme hos pappa)
* Hjemmelaget pizza


ps: Du som titter innom, har du en blogg eller er du på instagram? 
Legg gjerne igjen bloggadresse eller brukernavn, 
så jeg kan følge dere. :-)
Skriv en kommentar eller send meg en mail. 
lillehjertets@gmail.com
Vil du følge meg på instagram, send meg en mail, så får du brukrrnavnet mitt. 


Fortsatt god helg. 

8 kommentarer:

  1. Jeg følger deg gjerne på Instagram. Jeg er anaruh der også, så hvis du vil, kan du gi meg et hint der, så skal jeg legge deg til.

    Si i fra hvis du kun vil gi det via mail, så kan jeg maile deg i stedet :)

    SvarSlett
  2. Jeg har allerede funnet deg der, så skal gi deg et hint! :-)

    SvarSlett
  3. Jeg troor jeg følger deg på instagram allerede!? Fant deg via Anaruh. Liker bloggen din så godt!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! :-)
      Ja, vi har funnet hverandre allerede ;-)

      Slett
  4. Du har en fin blogg som jeg har lest en stund. :-) Elsker listene!
    Jeg er thravi på instagram.
    Ha en riktig god dag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Da har jeg lagt deg til på instagram :-)
      Ha en super dag du også! :-)

      Slett
  5. Jeg troooor jeg følger deg på instagram. :)

    SvarSlett
  6. Jeg tror jeg følger deg og ;-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en liten hilsen til meg! Det setter jeg stor pris på ♥