søndag 20. januar 2013

uke 3

Det har gått en ny uke.
Livet i 2013 er så langt, så anderledes enn det var i 2012.
Rolige dager. Ikke noe stress og mas og dårlig tid. Lillehjertet har fortsatt noen uker igjen til barnehagestart og jeg jobber veldig redusert frem til det. Da blir det nok litt travlere dager igjen antar jeg ;-)

Men nå har vi tid. Tid til å leke og kose. Til å slappe av og kose. Sene morgener og lange frokoster. Til å ordne og fikse. Ta ting som de kommer.

Ti ting som har vært fint i uka som gikk:

* Blitt litt bedre kjent med nye kollegaer.
* Spist veldig, veldig gode appelsiner fra fruktkurven på jobb.
* Hatt en formiddag hjemme alene og fått fikset masse på to do lista.
* Innviet den nye lysekrona på spisestua med fiskegrateng. Hverdagsliv <3
* Lagd noen middager som vi ikke pleier å lage.
* Sesong 2 med Gilmore Girls. Memories.
* Hjemmelaget smoothie med blåbær og bringebær.
* Lørdagskveld med fine kjæresten og rødvin, idol i reprise og husplanlegging over gamle interiørblader.
* Solskinnssøndag med fine folk. <3
* Lillehjertet og papsen som hadde laget islykter som brant så fint når jeg kom hjem igjen.

Nå venter senga, aftenposten - og i morgen en ny uke.

Alt er ikke tipp topp, selv her østpå. Det er ikke slik at alt er bare idyll i 2013, selv om man kunne ønsket seg det. Men det er ganske så fint akkurat nå. Jeg er glad vi er her, det blir lysere dager på mange måter. Livet er ikke bare solskinnsdagene, men også regnværsdagene. Og jeg håper 2013 byr på flere dager med solskinn enn hva 2012 gjorde.

1 kommentar:

  1. Åh, gilmore girls! Memories for meg også <3 permisjonstid med baby-Ingrid<3 Ønsker deg flere gode, lyse dager!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en liten hilsen til meg! Det setter jeg stor pris på ♥